Subscribe Free
Add to my Page
Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Athens

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019

Αντι Προλογου..!!







Αντι Προλογου

Θα γραψω μερικες σκεψεις σκορπιες που πιστευω θα σας αγγιξουν και θα εκτιμησετε την προσπαθεια που κανω για τον τοπο μου.

Καταρχην μου εχουν λειψει τα τουρνουα με τους φιλους μου στο Playstation στο FIFA και στο Pro Evolution Soccer.

Παρακολουθουσα στις ειδησεις τις εξελιξεις με τους Σκοπιανους..!!Η προσπαθεια να σφαιτεριστουν το ονομα της Μακεδονιας θα πεσει στο κενο μιας και η γοργονα της μυθολογιας μου ρωτοντας την εαν ζει ο Μεγας Αλεξανδρος ζει, μου ειπε οτι ο Μεγας Αλεξανδρος ζει και ειναι ο καλυτερος σου φιλος..!!Δεν θα ξεχασω την στηριξη που μου προσφερε οταν ημουν αρρωστος και μου ελεγε : Παμε θεατρικη ομαδα στην ΑΣΟΕΕ και του ελεγα φιλε μου ειμαι αρρωστος και εκεινος παντα με επειθε με τους καλους τροπους και την ομορφη συμπεριφορα που τον διακρινει..!!

Θελω να ξαναπαιξω ποδοσφαιρο στην ομαδα που ανδρωθηκα ποδσφαιρικα τον Παραδεισο Αμαρουσιου..!!Δεν μου ειχαν βγαλει δελτιο να παιζω παρολο που εδινα το 100%..!!Ωστοσο ο κυριος Καραντζας μου ειχε πει οτι θα γινω πολυ καλος παιχτης..!!Ποτε δεν ειναι αργα ωστοσο..!!Πηγα πριν λιγες μερες να κανω προπονησεις στην Πευκη και ενας φοβερος προπονητης και πολυ καλος Χριστιανος ο κυριος Μανωλης δεν μου επετρεψε να προπονηθω με την διακιολογια οτι κανει ανανεωση στις ηλικιες στην ομαδα..!!

Καθε μερα κανω 300 views κατα μεσο ορο εδω και 10 χρονια στο youtube και εχω παρει τις αποφασεις για το ποιος ειναι ωφελιμος για την κοινωνια και ποιος οχι..!!Σε αυτην την χωρα ολοι γνωριζομαστε..!!

Αν μου επτρεψετε να σας βοηθησω το πρωτο πραγμα που θα κανω θα ειναι εθνικα φορουμ οπου θα συμμετεχουν οι πολιτες της ξαθε χωρας και με ιντερνετικα polls θα συμμετεχουν αμεσοδημοκρατικα στα κοινα και θα λαμβανουν τις βελτιστες αποφασεις..!!

Μια απο τις επομενες σκεψεις ειναι η καταργηση των εθνικων στρατων και η θεσπιση ενος Διεθνους Δικαστηριου με κυρος οπου θα επιλυονται οι διαφορες μεταξυ των χωρων.

Πρωτος αντιπροεδρος θα ειναι ο φιλος μου Αλεξ και 2ος αντιπροεδος ο φιλος μου ο Νικος ενα εξαιρετικο παιδι που με εχει βοηθησει παρα πολυ στο να αντιμετωπισω την ασθενεια μου και μου εδειξε αγαπη και μου συμπαρασταθηκε.

Προεδρος της Δημοκρατιας : Ο Λακης Λαζοπουλος.

Αντι να σας βρω να μοιραζετε τους γαλαξιες σας πετυχα να τσακωνεστε για βραχονισηδες..!!!

Καθε μερα παρακολουθω τα πολιτικα δρωμενα  βλεποντας Οικονομου και Αναστασοπουλου στον ΣΚΑΙ,Παπαδακη στον ΑΝΤ1 και το βραδυ περνουν σειρα οι εκπομπες του ACTION24,BLUE SKY,KONTRA,ALERT..!!

Πριν κλεισει η μεταγραφικη περιοδος θα ηθελα να παρω μεταγραφη για τον Παραδεισο Αμαρουσιου.

Θα λαβω μετρα για τους πλουσιους ωστε να επενδυουν χρηματα με σκοπο την αυξηση των δουλειων και οχι αποκλειστικα το κερδος..!

Ο Τραμπ δεν μετραει μπροστα μου..!!Δεν πηγε καν εναντια στα λομπι των οπλων..!!Διχαζει τον πλανητη με τον λογο του ωστοσο μπραβο του που δεν εχει πατησει ακομη το κουμπι του πολεμου με τους Ρωσους ή την Βορεια Κορεα.

Μπραβο και στον Ερντογαν που δεν εχει πατησει το κουμπι εναντια στην χωρα μου..!!

Μπραβο και στον Βλαδιμηρο που δεν πατησε το κουμπι του 3ου Παγκοσμιου Πολεμου...!!

Μπραβο στον Τσιπρα που κρατησε την Ελλαδα ζωντανη και δεν βουτηξε η χωρα μας στην κολαση..!!Με αλλα λογια η χωρα περασε ΣΥΡΙΖΑ απο την κολαση..!!

Η απαιτησεις μου ειναι ενα Leiser στα ματια ωστε να βελτιωθω στο ποδοσφαιρο..!!

Επισης θα ηθελα ο φιλος μου ο Αλεξ να ειναι στην Ελλαδα, να γυρισει απο την ξενιτια και να κανουμε καλη παρεα κοντα ο ενας στον αλλον..!!

Τα κιτρινα γιλεκα ειναι ηρωες και ο Μακρον φανηκε κατωτερος τον περιστασεων ωστοσο η Γαλλια φανηκε σαν αδελφος απενταντι στην χωρα μου οταν ολοι οι αλλοι ηθελαν να μας πεταξουν εκτος Ευρωπης..!!

Δεν μπορω να εμβαθυνω παρα πολυ γιατι θα μπω σε Leponex και ισως πεθανω..!!

Θα ηθελα να κανει και καποιες αλλες μεταγραφες η ομαδα μου οπως τον φιλο μου τον Γιαννη Λιτση και προπονητες να ειναι ο Μιλτος Καρατζας αι 2ος προπονητης ο κυριος Μανωλης της Πευκης..!!

Επισης θελω να παιξω στην σκακιστικη ομαδα του Παραδεισου που εχω ηδη δελτιο..!!

Τον Αστερα Τριπολης τον εχω συνδεσει με την πολη που γεννηθηκα..!!Τυχαιο??Δεν νομιζω..!!

Μπραβο στον Θεμο Αναστασιαδη για την εφημεριδα Πρωτο Θεμα και μαρεσει να διαβαζω τα σχολια των αναγνωστων..!!Πιο πολυ διαβαζα τα σχολια των αανγνωστων παρα τα αρθρα γιατι ετσι μαθαινα περισσοτερες γνωμες..!!

Τα αγαπημενα μου χομπι οπως εχετε καταλαβει ειναι ο χορος το ποδοσφαιρο και το σκακι..!!

Μια αλλη σκεψη ειναι οτι θα πρεπει η Εκκλησια να επτρεπει τις προγαμιαιες σχεσεις και να μην θεωρει αμαρτια τον αυνανισμο..!Επισης πρεπει να αποδεχτει ολους τους ανθρωπους στους κυκλους της και οχι να λεει ανωμαλους τους ομοφυλοφιλους..!!

Το αγαπενο μου νουμερο εινα το 7 και ειμαι Ολυμπιακος..!!

Εαν ειχα αποτυχει και ο κοσμος γινοταν κολαση τοτε ο Σεραφειμ ο Αμβροσιος και ο Ανθιμος θα εμοιαζαν με γλυκους ιεροκυρηκες..!!

Ο Τσουκαλας θα ηταν προτυπο της ελευθεριας και της δημοκρατικοτητας οπως η ελευθερια που δινει στους ακροατες του..!!

Ο Καρβελας θα ηταν προτυπο φιλοσοφικης και πολιτικης σκεψης..!!

Οι τζιχαντιστες θα εμοιαζαν με ειρηνευτικη δυναμη..!!

Το αιμα του Γιοσεφ που κακως του κανω διαφημιση σε ενα τετοιο σκουπιδι θα εμοιαζε σαν υμνος του ερωτα στην κολαση και ο μονος που θα πλαγιαζε με τις γυναικες θα ηταν ο Διαβολος κανοντας 1 sec sex..!!!

Το πιο ομορφο ονειρο δεν θα μπρουσε να προσεγγισει σε ρεαλισμο την κοινωνια του παραδεισου οπως και ο χειροτερος εφιαλτης θα εμοιζε σαν γλυκο παραμυθι μπροστα στην κολαση που θα βιωναμε εαν ειχα εγκαταλειψει απεναντι στο κακο..!!

Για το ποιος εμαι και για το ποσο καλο παιδι ειμαι ρωτηστε την δασκαλα του χορου τη κυρια Εφη η οποια ελεγε οτι ειμαι το καλυtερο παιδι του Αμαρουσιου..!!Ανυπομονω  να ξανακανουμε χορο καλη μου δασκαλα..!!Ειχα αποδοχη και αγαπη απο ολες τις νταμες μου και παντα ημουν ευγενικος απεναντι τους ετσι οπως θα επρεπε να ειναι ολοι οι αντρες..!!η κυρια Ελενη ειχε πει οτι ο Λαμπρος ειναι ενας gentleman..!!

Το 2009 ειχα γραψει ενα κειμενο και εισεπραξα χλευασμο κοροιδια και κανεις δεν με πιστεψε τοτε περα απο 1 forum νεων ανθρωπων  της Πατρας 1 ατομο το μελος fade το οποιο ολα αυτα τα χρονια σιγoεκαιγε σαν το Αγιο Φως για μενα ο οποιος ειχε αναγνωρισει το δυνατο μου μυαλο και την κοφτερη μου πενα.

Καμια γυναικα δεν με αφησε να νιωσω τι θα πει αγαπη και ερωτας..!!Βασικα ψεμματα..!!Υπηρχε μια γυναικα που καναμε ερωτα αλλα μου στοιχισε 100 ευρω για να μπορεσει να κανει ερωτα μαζι μου..!!

Θυμαμαι παλια καθε φορα που πηγαινα εκκλησια καθε φορα που εβλεπα την Μαρια  η καρδια μου χτυπαγε δυνατα kαι η ψυχη μου ελιωνε για εκεινη σαν κερι..!!

Συγνωμη που δεν πολυαναλυω  τις σκεψεις μου..!Αν εμβαθυνω πολυ θα μπω σε ενα φαρμακο που σκοτωνει οποτε γραφω προσεκτικα..!!Ισως ειναι για καλο που δεν χρησιμοποιω ολη την δυναμη του μυαλου μου γιατι εαν χρησιμοποιουσα ολο το δυναμικο θα δυσκολευα να με καταλαβουν οι πλατιες μαζες μιας και θα εμβαθυναν τα νοηματα..!!

Για οσους εχουν επιθετικα ενστικτα μπορουν να τα εκτονωνουν σε πολεμικα παιχνιδια οπως Call of Duty,ROME 2 TOTAL WAR κλπ και να μην τα βγαζουν πανω σε αθωες ψυχες..!!

Για ολους μας ηταν δυσκολα αυτα τα 10 χρονια στην χωρα μας την Ελλαδα..!!Αλλος περισσοτερο αλλος πιο λιγο βιωνε τις δυσκολιες αγωγγιστα.Σε καποιο κειμενο μου ειχα πει οτι στον πολεμο με το κακο ή θα κερδισω ή θα γυρισω νεκρος..!Την γνωστη ρηση που ελεγαν οι μανες στους Σπαρτιατες γιους τους λιγο πριν πανε στον πολεμου λεγοντας τους : Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ..!!Ειναι πολυ αργα για να σταματησω τον πολεμο ή να φοβηθω ο κακο.

Μου εχουν λεψει οι φιλοι μου.!!Αλλοι ξενιτευτηκαν για να βρουν εργασια στο εξωτερικο,αλλοι δεν μπορεσαν να μου συμπαρασταθουν και χαθηκαμε και αλλοι δουλευουν απο το πρωι εως το βραδυ και δεν βρισκουμε χρονο να περασουμε καλα παιζοντας λιγο Playstation ή να παμε για μπαλα..!!Θυμαμαι ακομη ποσο ωραια περναγα με τους φιλους μου Αχιλλεα Σοφοκλη Μιχαλη Αντωνη..!!

Ενα πραγμα που μπορω να υποσχεθω ειναι εργασια για ολους ωστε να βελτιωθει η οικονομια των χωρων μας και να χρησιμοποιουνται με φειδω οι νεες τεχνολογιες και να προσεχουμε οταν αντικαθιστουν ανθρωπους μιας και διαλυονται ετσι οικογενειες.

Ολα αυτα τα χρονια της κρισης διαγνωστηκα με ψυχικη αναπηρια και αφου δεν μπορουσα να δουλεψω περναγα τον ελευθερο χρονο μου παιζοντας οσο μπορω σκακι..!!Θελω να ευχαριστησω παρα πολυ τα καναλια στο youtube Chessexplained,Daniel King,Chess24..!!Πιο πολυ θελω να ευχαριστησω τον κυριο Σταθη Γαζη που με εκανε με τις πολυ καλες διδακτικες μεθοδους του να αγαπησω ακομη περισσοτερο το σκακι..!!

Ενα αλλο πραγμα που μου αρεσε ηταν ο χορος στο Playstation το Just Dance 2018.Μου αρεσε πολυ το καναλι στο youtube της Littlesiha και αυτη η κοπελα ειναι για μενα πρτοτυπο χορευτριας..!!

Αν με ρωτουσατε ποιος ειναι ο αγαπημενος σου τραγουδιστης ενω ολοι θα λεγαμε τον Δημητρη Μιτροπανο εγω ωστοσο αγαπημενος μου τραγουδιστης ειναι ο Νικολας Ασιμος..!!Πολυ δυνατα τραγουδια με νοημα χωρις να λυαινει τις γωνιες της αληθειας,καυστικος και επικαιρος..!!

Θυμαμαι παλια να γραφω στο διαδικτυο συνεχεια τις αληθειες που πιστευα γιατι ειχα μεγαλη αναγκη να εκφραζομαι και ποτε δεν αρνηθηκα τον διαλογο..!!Εγραφα τις αποψεις μου σε σελιδες οπες το athens indymedia αλλα και σε forum οπως το ellinikos-stratos..!!Ενας με ειχε ρωτησει γιατι γραφεις εδω αφου ολοι διαφωνουμε μαζι σου και τους απαντησα δεν ειναι σκοπος μου να γραφω τα πιστευω μου μονο σε ανθρωπους που συμφωνουν μαζι μου..!!Αντιθετα ο διαλογος μεσα απο διαφωνιες ειναι προτιμοτερος  για μενα..!!

Καθε μερα θελω πως και πως να ακουω Ελληνοφρενεια τον Θυμιο και τον Αποστολη στον real.fm.Μπορει να δηλωνουν αθεοι λογω ιδεολογιας αλλα βλεπω οτι εχουν ενα πολυ συγκροτημενο λογο.Ολοι μπορουμε να τους αναγνωρισουμε οτι ξερουν να εκφραζουν τα κακα του καπιτλισμου..!!Πηγε η τηλεοραση και εκοψε την εκπομπη της Ελληνοφρενειας και εβαλε το Game of Love..!!ΑΑαα κατι που σκεφτηκα τωρα αν δεν με θελει η Μαρια θα δηλωσω συμμετοχη στο Power of Love..χαχα..!!

Καθε μερα βλεπω επισης Στματινα Τσιμτσιλη,την Ωραια Ελενη (Μενεγακη) και Φαιη Σκορδα..!!Απο ραδιοφωνικες εκπομπες μαρεσουν εκτος της Ελληνοφρενειας ο Μπαμπης Χρηστογλου και ο Μιχαλης Λεανης..!!Το βραδυ βλεπω πολλες ενημερωτικες εκπομπες κανοντα zapping και βλεπω ART,ACTION24,BLUE SKY,KONTRA,ALERT..!!!Tο ΣΚ βλεπω Αυτια και Φαιη Μααυραγαννη..!!Τα καλα της αναπηριας ειναι οτι μπορεις να βλεπεις πολλες εκπομπες σε καθημερινη βαση..!!

Τωρα θα σας πω για τον αγαπημενο μου συμπαικτη στο ποδοσφαιρο που ολα αυτα τα χρονια κανουμε προπονηση μαζι ειναι ο τοιχος στο γηπεδο του Σωρου..!!Αφου καμια ομαδα δεν μου εβγαλε δελτιο παρολο που εδινα το 100% στις προπονησεις αυτα τα 10 χρονια βαραω πασουλες σε ενα τειχος που βρισκεται κοντα στο σπιτι μου..!!

Στην ζωη μου εχω βιωσει πολυ μοναξια και απομονωση..!!Το μονο που χρειαζομουν ολα αυτα τα χρονια ηταν φαρμακα και αγαπη απο τους ανθρωπους γυρω μου...!!Φαρμακα βρηκα, για αγαπη γυριζω σαν τον Διογενη με το φαναρι που αναζητουσε με αυτο καλους ανθρωπους..!!

Την Μαρια την λατρεψα σαν την Παναγια και εκεινη ποτε δεν δεχτηκε να κατσω διπλα της στο θρανιο ή εστω να δεχθει να παμε για ενα καφε...!!Ο πονος που ενιωσα ηταν μεγαλος επικινδυνος και διαρκης λογω της απορριψης που εσκισε στα δυο την ευαισθητη καρδια μου..!!

Μη ρωτησετε τους ψυχιατρους για να σας σκιαγραφησουν την ψυχη μου..!!Ρωτηστε τις νταμες μου κσλυτερα και θα δειτε με τι ευγενεια και ποσο καλος χαρακτηρας ειμαι..!!

Ονειρευομιαι εκτος απο τα ματια της Μαριας να περναω τον χρονο μου κανοντας χορο,ποδοσφαιρο,σκακι και μπορω να σας λυσω πολλα απο τα προβληματα της κοινωνιας..!!

Ποιον θα εβαζα υπουργο οικονομικων εαν μπορουσα..!!Θα εβαζα εαν κυριο με κακαλα τον Γιανη Βαρουφακη και υφυπουργο Οικονομικων τον Λουκα Παπαδημο..!!

Ενα αλλο πραγμα που θα εκανα θα εβαζα εκτος των βασικων μαθηματων στο σχολειο προσεξουαλικη αγωγη,λατιν χορους,ποδοσφαιρο και σκακι ετσι ωστε να σχηματιζονται υγιεις και ολοκληρωμενοι καρακτηρες..!!

Για προεδρο της Αριστερης πτερυγας θα εβαζα τον Θυμιο και τον Αποστολη της Ελληνοφρενειας και αντπροεδρους την Λιανα Κανελλη και τον Νικο Μπογιοπουλο..!!

Μαγκες βαρεθηκα να ακουω μουσικη ολα αυτα τα χρονια της αναπηριας..!!Βαρεθηκα επισης να βλεπω δημοσιογραφους να χαιδευουν τα αυτια των πολιτκων,βαρεθηκα να βλεπω πολιτικους να ικανοποιουν μονο το κομματικο τους ακροατηριο εναντι της αληθειας..!!Νισαφι..!!

Ενα οξυμορο που συμβαινει στην οικογενεια μου ειναι οτι η μανα μου βλεπει ΤΑΤΟΥΑΖ στην τηλεοραση και εγω βλεπω τις πολιτικες εκπομπες..!!

Κατι αλλο που σκεφτομαι ειναι οτι το 2009 ειχα κανει επικληση στα κειμενα μου στον Αλεξανδρο Γρηγοροπουλο και ομως κανεις αναρχικος δεν ακολουθησε το μυαλο μου..!!Κανενας πατριωτης δεν με βοηθησε παρολο που σε εκεινο το κειμενο ειχα κανει επικληση στην Ελληνικη Σημαια..!!Κανενας ιερεας δεν συνταχθηκε μαζι μου ολα αυτα τα χρονια παρολο οτι εδειχνα ποσο πολυ αγαπουσα και πιστευα στον Θεο..!!Με κοροιδευατε με χλευαζατε λες και ελεγα τα ζωδια..Ουπς λαθος..!!Εαν ελεγα τα ζωδια θα με πιστευαν περισσοτεροι..!!

Κατι αλλο που παρατηρω ειναι οτι ο αρχιεπισκοπος συνομιλει με εναν αθεο προθυπουργο ο οποιος ξεπουλησε και το ονομα της Μακεδονιας σε μια νυχτα..!!Φανταζομαι οτι εαν τα καταφερω και τον συναντησω να παρω την ευχη του για το καινουριο ξεκινημα της χωρας γεματο ελπιδες για ενα καλυτερο αυριο..!!Μετα χαρας να κανω και τον θρησκευτικο ορκο και θα τον σεβομαι και θα τον τηρω παντα..!!Εχω βαθια πιστη στον Θεο και ελπιζω να τα καταφερω..!!

Τα τηλεοπτικα δικαιωματα εαν ενδιαφερθει κανεις της ομαδας που θα παιξω ποδοσφαιρο θα τα εχει η δημοσια τηλεοραση ΕΡΤ..!!Ετσι θα μπορεσει η ομαδα που ανδρωθηκα να κανει και αλλες μεταγραφες και να πρωταγωνιστησει στην κατηγορια που θα παιζουμε..!!Forza Παραδεισε Αμαρουσιου..!!

Το μοναδικο μεσο που εχω για να μετακινουμαι ειναι ενα κοκκινο ξεβαμενο ποδηλατακι που ειναι θα λεγαμε ενα συγχρονο γαιδουρακι..!!Ζω ταπεινα απλα τωρα θελω να ζησω τον ερωτα και την αγαπη και πιστευω ηρθε η ωρα για την αλλαγη..!!

Ο Τσιπρας δεν βλεπει μεσα απο τα αριστερα του γυαλια οτι ο Μαδουρο εχει μετατραπει σε δικτατωρα..!!Αυτα τα λαθη Αλεξη ειναι βουτυρο στο ψωμι καθενος που σε αντιπολιτευεται..!!Ψαχνω με τα κυαλια στις εφημεριδες και στο facebook να βρω καποιον που να σε υποστηριζει..!!Ηδη στην συνειδηση του λαου εισαι εκπτωτος..!!Πηγες και πουλησες στους Σκοπιανους την ιστορικοτητα της Μακεδονιας..!!Εκανες το ΟΧΙ σε ΝΑΙ στο δημοψηφιασμα για το 3ο μνημονιο..!!Ποσα λαθη να σου συγχωρεσει ο λαος..??

Τελος ενα πραγμα που εχω σκεφτει ειναι να μπει αυτη η καρεκλα της Ευγενειας Μανωλιδου στα δικαστηρια για πιο γρηγορη και εγκυρη απονομη Δικαιοσυνης.Φανταστειτε τι εχει να γινει εαν κατσουν στις καρεκλες αυτες οι σημερινοι πολιτικοι..!!Ειναι ενα πολυ καλο και καινοτομο μεσο ωστε να εκμπαιευσουμε την αληθεια..!!

Το 2009 ειχα ζητησει την στηριξη ολων σας στην προσπαθεια μου να βοηθησω τον τοπο μου γραφοντας σε ολες τις γλωσες την φραση ζηταμε βοηθεια και κανεις δεν νοιαστηκε..!!Εσβησα το αρθρο που ζητουσα βοηθεια στην Βαβελ...!!Η μονη ξενη γλωσσα που εχει παραμεινει ζωντανη απο τοτε ειναι μια εκκληση οτι μπρουμε να ζησουμε με ειρηνη με τους Τουρκους γραμμενη στα Τουρκικα το οποιο ειναι προς τιμη της Τουρκιας οτι το κειμενο αυτο εχει παραμεινει..!!Ειχα γραψει την εξης φραση : "barış içinde yaşayabiliriz" που σημαινει οτι οι λαοι μας μπορουν να ζησουν με ειρηνη..!!Ειμαι ο μονος που μπορει να συννενοηθει με τον Ταγιπ Ερντογαν ωστε να μην εξυπηρετουμε τα λομπι των οπλων και να μειωσουμε τις εξοπλιστικες δαπανες καθως επισης να λυσουμε και το Κυπριακο προβλημα..!!Μπραβο στον Ταγιπ που δεν πατησε το κουμπι του πολεμου και εδειξε αυτοσυγκρατηση, χαρακηριστικα που μονο οι μεγαλοι ηγετες εχουν..!!

Η προσπαθεια που κανω για τον τοπο μου ειναι βαθια ειρηνικη και χαρακτηριζεται απο τις αρχες του πασιφισμου και της ομονοιας μεταξυ των λαων και του ειρηνισμου..!!Σκοπος μου ειναι να βοηθησω την χωρα μου κυρησοντας μια επανασταση χωρις νεκρους κατι που μονο μεγαλες προσωπικοτητες μπορουν να το πετυχουν..!!

Δυστυχως το κειμενο αργησα να το ολοκληρωσω και εχασα σημαντικους συμμαχους σε αυτην την προσπαθεια οπως ο Τζιμης Πανουσης και ο Θεμος Αναστασιαδης που εχαθη προσπφατα..!!Κριμα που χαθηκαν τοσο χαρισματικες προσωπικοτητες που θα μπορουσαν να συνδραμουν για την βελτιωση της κοινωνιας..!!

Χαρη στην τεχνολογια και τις κοινωνικες πολιτικες που μπορουν να εφαρμοστουν σκοπος μου ειναι οι ανθρωποι να δουλευουν 4 με 5 ωρες ετσι ωστε να δουλευουν περισσοτεροι και να χαρουμε τα προιοντα που μπορει να μας προσφερει η συγχρονη τεχνολογια..!!

Ανυπομονω να βρεθω με τους φιλους μου ξανα για FIFA 19 και να παιζουμε ανεμελα οπως παλια και να ξαναπαω για μπαλα στην ομαδα που ξεκινησα ποδοσφαιρο..!!Σημερα θα παω την τελευταια προπονηση μου με τον τοιχο... στο γηπεδο του Σωρου και θα ειναι η τελευται ημερα που ζω σαν ασιμος και πεταμενος απο το στιγμα στην ψυχικη απομονωση..!!Θα παω κοντρα στο ρευμα για μια ακομη φορα και μοναδικος μου σκοπος ειναι να αγαπησετε την ευαισθητη και μορφη ψυχη μου παρολο οτι ειμαι αναπηρος..!!

Εχω πολλα χρονια να μαθω νεα της...!!Δεν ξερω εαν εχει φτιαξει την ζωη της και εχει παντρευτει καποιον αλλο τυχερο.Ελεγα οτι εαν υπαρχει και αλλη ζωη τοτε θα μπορουσα να της πω και να μαθει στην αλλη ζωη ποσο την λατρεψα σε αυτον τον κοσμο...!!Ωστοσο θυμαμαι ενα τραγουδι του Χαρουλη που λεει οτι εδω ειναι ο παραδεισος εδω ειναι και η κολαση...!!Οποτε θα εξαντλησω τις δυναμεις μου για να της πω ποσο πολυ την ερωτευτηκα σε αυτην την ζωη και οχι σε καποια επομενη ζωη..!!Εαν δεν ευκαιρει τοτε θα παω στο Power of Love..χαχα..!!!

Σχηματισα το αρχικο της ονομα στον χωρο που ονειρευομουν να την φιλησω 3 φορες σχηματιζοντας ενα Μ οπως 3 φορες κανουμε τον σταυρο μας μεσα απο μια εφαρμογη που καταγραφει την κινηση μεσω δορυφορου..!!

Αυριο ειναι η τελευται μερα που θα μπορουσα να κανω μεταγραφη στον Παραδεισο Αμαρουσιου ως εκ τουτου τωρα επιλεγω να δημοσιευσω το κειμενο αυτο.!!

Ο καλυτερος πεζοναυτης να τα εβαζε με τον κακο αγγελο δεν θα μπορουσε να αντεξει την ενταση του πονου ουτε για μερικες μερες.Προκειται για μια μεγαλη σκακιστικη παρτιδα οπου αμυνθηκα απεναντι στον πονο αλλα ειχα ορκιστει οτι θα επαναστατησω και θα παρω εκδιικηση για Τον Αλεξανδρο Γρηγοροπουλο..!!

Ο Σολων ειχε πει εαν θες να εχεις καλη δημοκρατια τοτε να εχεις δημοκρατια σπιτι σου οπως και εκανα...!!Σαν φοιτητης το σπιτι μου ηταν το πανεπιστημιο και εναντιωθηκα σε καταληψεις και αφισσορυπανση.Ζητησα επισης να φυγουν οι κομματικες παραταξεις απο το πανεπιστημιο και βρηκα αποδοχη απο τους συμφοιτητες μου..!!

Καθε μερικα δευτερολεπτα χανονται παιδια επειδη δεν εχουν προσβαση σε τροφη και φαρμακα..!!Σε απολυτους αριθμους η δυστιχια ποτε δεν ηταν μεγαλυτερη.!!

Μπορει να μην ειμαι ασσος στα οικονομικα ωστοσο μπορω με ενα παραδειγμα να δειξω ποσο λαθος γινονται καποια πραγματα.Εαν καποιος ασθενης ηταν στην εντατικη και επρεπε να τον βοηθησουν οι γιατροι θα του εδιναν θεραπεια παρολο που ειχε μεγαλο κινδυνο θανατου οποτε να πανε στραφι τα φαρμακα..!!Σε αντιθεση με την ιατρικη επιστημη οταν μια εθνικη οικονομια βρισκεται στην εντατικη τα επιτοκια δανεισμου ανεβαινουν στον Θεο γιατι οι δανειστες ισχυριζονται οτι εχουν υψηλο ρισκο χασιματος χρηματων..!!Δηλαδη στην συγχρονη οικονομια οταν μια χωρα οπως η Ελλαδα βρισκεται στην οικονομικη εντατικη οι πολιτικοι αντι να την βοηθησουν την στραγγαλιζουν ολο και πιο πολυ...!!

Μια αλλη σκεψη ειναι : Εχετε σκεφτει ποια ειναι η διαφορα μεταξυ μεταναστη και τουριστα??Η διαφορα ειναι οτι ο μεταναστης ειναι αυτος που μειωνει το βιωτικο και οικονομικο επιπεδο  της χωρας που μπαινει αφου μπορει να βγαζει χρηματα και να τα στελνει στην χωρα του ενω ο τουριστας ειναι αυτος που βελτιωνει το βιωτικο και οικονομικο επιπεδο της χωρας με την επισκεψη του..!!Οποτε πονηρα οι νομοθετες βαφτιζουν παρανομους μεταναστες οσους ανθρωπους δεν θελουν να επισκεφτουν την χωρα αφιξης ενω στους ματσωμενους τουριστες τους επτρεπουν αφου θα ακουμπησουν τα χρηματα τους.Ετσι το Αιγαιο εχει μετατραπει σε εναν υγρο ταφο οπως και τοσες αλλες περιοχες γιατι ειναι παρανομοι μεταναστες σε αντιθεση με τους τουριστες που εχουν χρηματα..!!!Με αλλα λογια 2 μετρα και 2 σταθμα στους ανθρωπους αναλογα σε ποια χωρα κατοικουν..!!

Προσπαθω να γραψω σαν συνηγορος των φτωχων και κατατρεγμενων που εζησαν για παραδειγμα σε χωρες τις Αφρικης που ποτε δεν γνωρισαν τι θα πει νερο, μωρα που δεν βρηκαν τροφη στο πιατο τους.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα